بسمه تعالی

 

یا مقلب القلوب و الابصار                     یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال                       حول حالنا الی احسن الحال


با سلام و احترام

 
نوروز ، سرآغاز حیات مجدد طبیعت و ایجاد طراوت در وجود انسانهاست و چه زیباست در این رستاخیز طبیعت ، نقش بندی های نقاش آفرینش را با تأملی ژرف بنگریم و از خالق هستی بخواهیم نام و یاد خود را در وجودمان زنده نگه دارد و توفیق خدمت به مردم و  گره گشایی از مشکلات آنان در باورمان نهادینه سازد.

سال 1396 را درحالی به اتمام می رسانیم که خدمتگزارشما در شهرداری اسلاميه علیرغم بدهی ومشکلات مالی فراوان ، به یاری خداوند متعال وهمراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر اسلاميه وپرسنل زحمتكش شهرداري ،  اقداماتی را در زمینه های عمرانی ،خدماتی وتوسعه فضای سبز ، آسفالت ، جدول گذاری و... به انجام رسانيديم كه ثمره آن انتخاب شهرداری اسلامیه بعنوان شهرداری سوم استان در ارزیابی عملکرد شهرداري هاي استان شد . که انشاءالله این روند امید بخش با تعامل همه شما شهروندان فهیم تداوم خواهد یافت .

در سالی که گذشت شما مردم متدین و با درایت شهر اسلاميه  با پرداخت به موقع عوارض ،  بنیه مالی شهرداری را تقویت وموجب سربلندی شهرداری وشورای محترم شهر شدید . لذا به پاس این احساس مسئولیت شما در جهت تحقق این شعار که یک شهر خوب ساختنی است نه یافتنی ، مراتب تقدیر وسپاس خود و همکارانم در شورای اسلامی شهر وشهرداری را به شما مردم شریف باغشهر اسلاميه اعلام می نمایم .

اینجانب با اذعان به نارسایی های فراوان وضعف خدمات وتسهیلات ومبلمان شهری ، رفع این مشکلات ونارسایی ها را مستلزم همکاری مردم ومسئولین می دانم واز همه همشهریان عزیز وفهیم استدعا دارم تا برای رسیدن به  شهری توسعه یافته وآباد همیار وهمراه مجموعه شهرداری باشید .

بر خود لازم مي دانم از حمایتهای بی دریغ معاونت محترم امور عمرانی استانداری،مدیرکل محترم دفتر امور شهری،فرماندار معزز و معاونین ایشان،امام جمعه محترم باغشهر اسلامیه،ریاست و اعضای محترم شورای شهر اسلامیه که همیشه یارو یاور ما بودند تشكر نمايم .

در پایان ضمن تشکر و قدردانی ازتعامل همه خدمتگزاران به نظام جمهوری اسلامی و تلاش یکساله  تک تک  همکاران صدیق و سخت کوش در مجموعه شهرداري اسلاميه ، با اغتنام از این ایام مبارک فرا رسیدن سال جدید و نوروز  باستانی  را خدمت تمامي مسئولين محترم و مردم فهيم شهرستان فردوس و بالآخص شهروندان عزيزم در باغشهر اسلاميه تبریک و تهنیت عرض مي نمايم . از خداوند متعال  مي خواهيم تا قلب هاي همه ما را با نور خود منور و قلوبمان را از همه زشتي ها بزدايد و آن را جايگاه زيبايي ها ، كرم و احسان و نيكي به يكديگر نمايد . انشاء الله       

                                                                                    رضا مطلبي پور شهردار اسلاميه

 

نقشه شهر

راه های ارتباطی

سامانه ارتباط مردمی : 137

سامانه پیامک شهرداري : 09153350438

تلفن شهرداری :2-05632742650   فکس :05632742420

داخلي روابط عمومی:120

پست الکترونیک : eslamiyeh.1354@yahoo.com

آدرس : اسلاميه - خيابان امام خميني(ره) - شهرداری اسلاميه

بازدید امروز299
بازدید دیروز516
بازدید هفته2146
بازدید ماه6618
کل بازدید282572