یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

باسمه تعالي

سرآغاز نوروز را با سپاس و ستايش مهربان پروردگاري آغاز مي كنم كه بر بنده تفضل فرمود در باغشهر اسلاميه ـ اين كهن ديار سربلند ـ مجالي براي خدمت و مجاورت در كنار شما مهربانان را در تقديرم مقدر نمود . اين تجربه براي بنده موجب بيكران مباهات و بيش از آن مايه سرور گشت تا آنجا كه در زمره بهترين خاطراتم ماندگار خواهد ماند.

زيبايي تغيير جهان پيرامون نشانگر اين است كه سكون انديشه و جهان دروني ايستا و بدون تحول براي آدمي موجب خسران است ، فهذا در ابتداي همايون روزگاران نوروز بر خودم و تمام همكاران متعهد و دلسوز شهرداري يادآور مي شوم كه خدمت به شما گرانمايگان را بيش از پيش با رويكردي توسعه مدارانه در پيش بداريم .مساما اين مهم نيازمند همسويي متقابل شما همشهريان فرهيخته است تا متحدانه و هوشيار با جهت گيريهاي آگاهانه در مسير توسعه شهر ، برنامه هاي بلند مدت ترسيم شده مديريت شهري را محقق سازيم .

فروتنانه از پروردگار خوهانم براي همدلي ، تحول دروني ، اتحاد و تعميق مناسبات اخلاق مدارانه ياريمان دهد.

سرآغاز روزها و لحظات نيك براي شما همشهريان فهيم و آگاه ، همه همشهرياني كه دور از موطن مأوا يافته اند و همكارانم كه عليرغم محدوديتها ، اهتمام بر خدمت صادقانه مي ورزند را همچون حصول انعام الهي مسئلت مي دارم .      علي خطيب ـ شهردار اسلاميه